Forró anyone?

the BRAZILIAN DANCE PARTY was so awesomely awesome.

let me break it down to you,

Brazilian Dance Party= Hot Brazilian Guys who actually teach you how to dance (oh yeah, with you)

this combined with the oh-so-sexy-accent and the way they look at you straight in the eye with those gorgeous eyes

*swoons*

ooohh, and one of them goes to unimelb 😀

anywayssss,
the night started off with us having pizza (papa gino’s you rawk! haha) and it was sooooo busy (since it was a saturday night) so we decided on take away and having it in the park. romantic, no?
then off we went to the par-tay! it was a really long walk and we obviously walked off the pizza. since we were hungry again by the time we got there.

the place is really cosy, with a big dance floor and a lil stage at the front (and red yellow lights-to get you in the mood :P). then, we learned how to dance the forró from these brazilians *swoons yet again*. at first, they taught how the feet went. and i thought, “nyeh, this is so kacang! i can do this in my sleep hahaha”. and then, comes the hand part and body part. i was like whoaaa.. how frickin’ awesome is thisss???. we started spinning around and really danced to the music. everyone was really good (no, im not included in that ‘everyone’, i’d call myself adequate hahaha) but there was this couple who really made me in awe with how they dance. they were so flow-y and it’s amazing how they kinda dance as one. looking at these people dancing, reminds me a lot of aruba and i realised how i miss it very much. there, its exactly the same thing, people dancing to the music, only that it was outside, with the wind blowing the palm trees around us and under the sky sprinkled with stars 🙂

so now *ehem* i know how to dance the forró yo!

that was only the first half of the party, i think. wasn’t actually keeping track of time. then, this guy (who i assume to be Carlos Ferreira) with his “band” started playing the samba. no, not the dancing-with-the-stars samba, its the really loud drums of Rio. he asked everybody to come to the front, “why you australians so shy? *brazilian accent* “and me being me, didn’t realise i was exactly in front of the boom box. they started playing and people started dancing to the drums (my eyes wander off to find HBG.. teehee :P). it was as if we were falling in a trance to the rhythms of the drums (yeap, serioouuslyyy) cause you’re feet just sorta move on their own haha. and i was practically deaf by the time they finish playing.

All in all, it was a crazy and awesome night. I LOVED it (and you too kan ateqs?)
i’m definitely gonna come again. DEFINITELY.

ramble later,

♥kell

p/s: yes, i did take notes for my ADD concert report. how can i possibly forget the “main” reason i went there? hahaha

Advertisements

3 thoughts on “Forró anyone?

  1. while trying to study portfolio diversification, i found my mind wandering off to certain brazilian gentlemen, the joy of dancing forro, and the awesomeness that is the samba drums. I wish I could re-experience it all over again 😦 i had a good time, alright! yay for Kelly and her ADD! 😀

    Like

  2. haha my mind was replaying the whole night during bio lectures, in other words daydreaming 😛and oh yeah, we could! next time!and this time im going to ask him to dance with me 🙂

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s